måndag 28 mars 2011

Läget

Efter ultraljudet, nu på onsdag, hade H och jag planerat att ta en tur till IKEA för att införskaffa en ny garderob till vår hall. Det verkar som att trippen blir inställd då H har gjort sig illa i ryggen. Han lyfte en vikt på fel sätt när han tränade igår och är nu sjukskriven. Gullet.

Och inte kan jag lyfta nåt... Eller jo, jag kan men jag vågar inte chansa. Hur mycket får man anstränga sig egentligen och hur fungerar det med träning? Jag är ju van vid att träna 3-4 ggr/vecka men vågar jag köra i samma omfattning?

Idag har jag känt mig konstig i magen. Det känns om om den är fylld med massor med luft men inget kommer ut. Jag känner att jag är hungrig men när jag väl ska äta så är det segt att tugga och svälja. Aptiten bara försvinner.  Förutom denna konstiga hungers- och mättnadskänsla så är det fortfarande ömt i brösten. Jag har också växtvärk i magen och ont i ryggen.

H tog ett kort på gravidmagen idag. Ska börja lägga upp bilder så jag kan följa gravidmagen till det är dags!

1 kommentar:

  1. Tack för tummar och lycka till. Jag hoppas jag följer dig med ett plus. :)

    Angående träning så har jag hört att man kan träna mer eller mindre som vanligt, eftersom kroppen är van vid det, men att man ska lyssna på kroppen.

    Hoppas allt går bra idag!
    Kram!

    SvaraRadera